Veggpryd: en tanitavekt måler vha elektriske signaler (?) andelen kroppsfett, muskler, vann i kroppen - så sånn sett synes jeg det er en ok investering. Så vet man hva som er hva liksom Det er et fransk/luxemburgsk firma (tror jeg) som eier ED, utviklet av dr. Bernard Pinon (Frankrike) Det appellerte veldig til meg med posemat - tenk å slippe å tenke på mat (har nok endel dårlige tankemønstre her ja) og slippe å planlegge måltider hver dag? Men ettersom sulten aldri ga seg ble det til at jeg tenkte på mat som aldri før. Har faktisk sjeldent opplevd verre! Jeg har vært skeptisk til Eurodietten ettersom den er såpass dyr - og jeg liker egentlig ikke å støtte firmaer som tar seg rådyrt betalt for å hjelpe mennesker med kroppslige og medisinske problemer. Men så tenkte jeg pytt - hvis jeg går ned i vekt, so be it...det er jo sånn slankeindustrien er! Dessverre! Men når spørsmålet kom om jeg skal gå personlig konkurs for å bli slank på ED eller om jeg skal kjøre en basic ketolyse til 'vanlig' pris er det ikke et spørsmål engang. Men hadde jeg hatt råd tror jeg nok at jeg hadde kjørt en full ED-kur. Dessverre er jeg ikke så rik Nå var jeg nettopp og kjøpte Skaldeman sin bok 'Spis deg ned i vekt' for en hundrings og jeg tror jeg kjører en au naturel jeg. Tror det er like greit...