Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-09, 17:05   #14
Sulphur
Medlem

Sulphur sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 44
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Står bom fast nå

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg tror kanskje Sulphur reagerte på at du sa buhu til å ha gått ned en hel halv kilo denne uka. Uansett hva du tror, så er en halv kilo kjempebra! Kroppen er ingen maskin dessverre, man kan gå ned i r*kk og napp og stå stille lenge i perioder. Mister man m*e på kort tid, kan det feks være at kroppen trenger en tenkepause.

Du forsto meg rett, Imse.

4me: En halv kg. er jo kjempe bra! Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det er ille. Jeg mener du kommer til å slite med motivasjonen hvis du etter en stund opplever noen ukers stillestand, hvilket er helt normalt på dette kostholdet.

Når det gjelder metthetsfølelse og mengde mat, så er det noe jeg måtte jobbe lenge med for å mestre. Jeg var typen til å stappe i meg en ekstra porsjon, "bare fordi det var så godt". Jeg opplevde at vekta var snillere med meg da jeg lærte meg å innrette meg etter kroppens signaler om mett/sulten. Hvis du syns jeg var krass, så mente jeg det bare vel. Det er så leit med alle de som ramler av lasset fordi de forventer å rase ned flere kg. i uka hele tiden.

Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat