Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-09, 10:01   #22
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bestille sukrin på nett?

Opprinnelig lagt inn av sol-cellen, her.

Jeg kan forstå at noen synes dette er dyrt, men det koster faktisk så mye å sende varer med Posten. Vi (Funksjonell Mat) tjener ikke penger på frakten, gjennomsnittlig koster det oss over 100 kr å sende ut varer med servicepakke. Da får man sporing av pakken, og SMS-varsel når pakken kan hentes på postkontoret.

Jeg vil anbefale at dere tar kontakt med butikker eller terapeuter i Trysilområdet som kan ta inn produktet for dere. Ser at det er noe som heter Trysil Helse Hud & Spa i Storvegen 43, kanskje de kan ta det inn?

Det kan godt hende, men de aller fleste nettbutikker jeg kjenner til kan man VELGE om man vil ha pakken sendt med sporing eller ikke. Pakke uten sporing koster ikke 100kr. Å ikke ha denne muligheten er dårlig service. At det er mitt ansvar for kunde om jeg velger uten sporing skjønner jeg jo.
Jeg skal innom helsekosten i nærmeste b* og se om de har sukrin. Jeg liker ikke å få den lokale helsekosten å ta inn noe som KUN jeg kjøper.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat