Først og fremst tusen takk for så mange hyggelige og oppmuntrende heiarop fra alle! så koselig! Bare for å avslutte hele den "det er mest sannsynlig bare vann"-diskusjonen; jeg tror det er forskjell på folk og man skal kanskje være litt forsiktig med å være ekspert på andres kropp bare fordi man har opplevd noe selv.. Hvis noen syns det er litt provoserende å lese at noen har gått ned såpass mange kilo på så kort tid når man selv sliter litt i begynnelsen/opplevde at det var mest vann, så var det heller kanskje min måte å motivere nye folk til å se at dette kanskje kan være løsningen for de! Jeg føler meg så lettet og veldig takknemlig for at jeg fant informasjon om denne kuren som gjør at jeg en gang for alle kan legge fra meg den oppfattelsen av at hvis jeg skal gå ned i vekt må jeg slutte å spise mat og være sulten sliten og lei! Jeg føler nesten at jeg sitter på en hemmelighet her som jeg bare vil rope ut til alle de der ute som ønsker å bli kvitt de kiloene som gjør at de ikke føler seg vel - det finnes en god metode! Chunky: jeg har lest litt av det du har skrevet rundt på forumet her og det virker som du kan litt om dette! Jeg har et lite spørsmål kanskje du (og andre såklart!) kan svare på... Når man går på en diett som består av lite karbohydrater, ingen sukker, mye proteiner og fett, vil kroppen forbrenne kroppsfettet istedet for karbohydratene den får inn. Hvis man da en gang i uken skeier ut med f.eks "lørdagsgodt", vil dette snu alt på hodet og man settes tilbake til start eller er det rom for en slik liten utskeielse i uken? Jeg ser nemlig for meg at dette kan være en diett jeg fint kan følge fremover men jeg håper jo på at en liten treat en gang i uken hadde gått ann..... hihi Jeg skal ned 10-12 kilo, hvis det har noe å si.