Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 18:20   #22
Eneres
Medlem

Eneres sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Eneres er på en erverdig vei

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg har ingen fordommer mot råveganere, jeg syns det virker veldig spennende faktisk.. Å siden jeg har en god venn som er råveganer, så vet jeg litt om det..

Men du har kanskje et behov for å misjonere om dine matvaner?

Neida, nå virker jeg kanskje litt krass.. Å jeg mener ikke å være det.. Jeg syns bare du er på feil fora med opplysningene dine..

Hva er poenget egentlig?

Jeg vet liksom ikke helt hva mer jeg kan si.. Jeg har sagt grunnen til hvorfor jeg er her, og om folk ikke vil vite om det, så javel, da trenger de ikke komme inn i tråden Jeg er mer opptatt av å diskutere selve kostholdet enn å diskutere grunnen til hvorfor jeg er her.

At jeg er på feil forum synes jeg virker underlig, da jeg har plassert meg uner "Andre dietter" og det handler om en type kosthold. Men du har selvsagt rett til å mene akkurat hva du vil om at jeg er her

Opprinnelig lagt inn av 4me, her.

Noen av rettene så veldig stekt ut. Er ingenting av de rettene blitt stekt på panna eller i ovnen?

Det har blitt dehydrert i en dehydrator. Den trekker kun ut vannet av maten, men all næring sitter igjen, pluss at man kan lage så mye forskjellig og godt

Eneres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Raw Food Svar med sitat