Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 18:46   #29
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Jeg oppfatter det ikke sånn som at du er ute etter å misjonere. Men det kan vel diskuteres om kostholdet ditt går under begrepet lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Soya melk - bra

Fullstendig uenig! Soyamelk er full av østrogen, og soya i seg selv kan være kreftfremkallende. Jeg har hørt om folk som får puppespreng av å drikke bare litt soyamelk ... . Ellers er jeg helt enig i det du sier om melk, vi er ikke laga for det, og det drikkes alt for mye melk her i landet, uten at det ser ut til å gjøre nevneverdig godt for den skyhøye beinskjørhetsfrekvensen. (Stort set ingen drikker melk i Kina, og der er heller ingen særlig beskjøre, hvilket er et tankekors).
Ost, rømme, fløte synes jeg dog er et hyggelig innslag i kostholdet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat