Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 19:32   #42
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Jeg spiser kun villris, og den legger jeg i bløt til den blir myk og tyggbar, så lager jeg meg en en herlig risrett, og gafler i meg

Photobscura: TAKK! Ja, om den havner under lavkarbo har jeg ikke peil på, bare tenkte å komme med enda en diett under "andre dietter"

Ja, soyamelk drikker ikke jeg, men at den var kreftfremkallende og østrogenrik, da lærte jeg mer!

Ja, jeg elsker rømme og oster og fløte, heldigvis kan jeg gjenskape det i raw food uten å bruke meieriprodukter! Yum

Det har vært mange rapporter på det i statene, hvor det er mye mer vanlig med soya enn her til lands. Noen lever utelukkende på soyaprodukter, det er lett å la seg lure når det framstilles som helsemat

Definisjonen på lavkarbo er jo noe flytende, noen sier opp til 150 gr om dagen, men det har jo mye med glykemisk indeks å gjøre også. Uansett, for de som ikke spiser brødmat og mat med sukker, så kan det fint havne innunder lavkarbo, og det kan jo forsåvidt stemme i ditt tilfelle.

Men, jeg bare lurer på. Hva mener du skjer dersom man spiser mer rødt kjøtt enn hva du beskriver?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat