Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 21:00   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Den VG-artikkelen er jo bare tull fra ende til annen! Hvordan forklarer man da at jeg har blitt frisk fra migrene, samtlige allergier, søvproblemer, unngått en nært forstående diabetes og ellers har top notch blod-verdier når jeg spiser over femti prosent fett, og masse rødt kjøtt? Som sagt sies det ingenting om sammensetningen i kostholdet forøvrig, og da blir det tendensiøst og ullent å føre det utelukkende til rødt kjøtt.
Jenta det snakkes om har jeg lest mere om, forresten. Hun hadde for det første en nyresykdom, og kombinerte lavkarbo med lavfett, noe som er direkte farlig.

OM dette du sier stemmer, så er det mange her inne som burde har vært døde for lengst

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat