Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 23:31   #79
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Det var faktsik en tid der mennesket var vegetarianer. Nå husker jeg jo selvsagt ikke hva de het, men det akter jeg å finne ut av! Og hva med våre nørmeste slektinger sjimpansene? Og gorillaen? De er jo råveganere de også, bortsett fra sjimpansne blir kannibaler en sjelden gang? Men også da ber de ikke inn til grillfest.. Og det er jo litt pussig at vi er de eneste dyra som varmer maten? Første biten av kjøtt må jo ha blitt stekt tilfeldig skulle jeg tro, og det var fra den stunden at vi snudde oss vekk fra alle andre dyr, og utviklinga tok en brå sving, og her sitter vi. :P

Jeg tror ikke du finner en tid vi mennesker var vegetarianere - i såfall må det ha vært en grunn til at det bare var et blaff i evolusjonen. Vi er IKKE sjimpanser - vi er mennesker. Det å varme maten har vi gjort lenge - lenge før vi ble jordbrukere.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat