Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 00:35   #90
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Joda, men så døde den rasen ut for 2-3 millioner år siden, uten å he levd nevneverdig lenger enn andre raser vi har evolusjonert fra. Et tankekors også, at det var med australopithecus africanus at vi og sjimpansene splittet opp utviklingsmessig .
Jeg tror absolutt at noen kan passe til å være vegetarianere, det er ikke det, men jeg tror nok brorparten av oss har best av et omnivorsk kosthold -ikke minst evolusjonsmessig! Så kommer den etiske biten litt på siden. Det var utelukkende derfor jeg ble vegetarianer i min tid. Om det var sunt eller ikke tok jeg ikke særlig stilling til. Men jeg vet jo nå, at det var det ikke. Og jeg hadde ikke overlevd en uke på raw food-kosthold Men om det funker for deg, så er det jo bare strålende!

PS: Om du tror på noe magisk, så kan du vel heller anse deg som agnostiker, eller? For å dra den åndelige debatten litt lenger .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat