Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 01:13   #95
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Ja, jeg lærte hva lavkarbo dietten hovedsakelig handler om!!

Og jeg er ganske sikker på at du hadde klart det om du ikke har en allergi mot frukt eller annet innenfor raw food da! Om du blir syk av frukt, så kan man jo erstatte med annet raw food!

Det er ikke allergi det er snakk om, men jeg har et veldig reaktivt blodsukker som best stabiliseres på fett- og proteinrik mat. Stivelsesrikt kosthold og frukt som er fullt i sukker hadde gitt meg diabetes på flekken. Jeg får faktisk store skjelven av en sånn flaske Brämhult med søte frukter, selv om den ikke er tilsatt sukker ...
Dessuten trenger jeg sink og b12, ellers blir jeg trøtt og tynn i håret , det er det ikke særlig mye av i vegetarkost. Uten animalsk føde vet jeg at jeg hadde blitt syk. Men vi er forskjellige vet du .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat