Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 12:57   #151
Risten
Medlem

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 64
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Jeg har nå lest gjennom denne tråden og jeg har absolutt ikke noe i mot at folk finner sine måter å leve på som fungerer. Men jeg synes det viser mangel på respekt for dette forum å være så negativ til vår vei. Det virker som du ikke har lest innledningen til dette forum.

"Nettstedet for deg som er nysgjerrig på et kosthold med lite karbohydrater. Enten du sverger til Atkins, Lindberg, Sears eller Poleszynski, så vil du alltid ha noen å spørre eller diskutere med i dette forumet" For meg virker du ikke nysjerrig på vår veg, du framstår som en som ønsker å fortelle oss hvor feil vi tar og hvor rett du har. Det trenger vi ikke her inne. Det møter vi hver gang vi tar opp matpakken vår eller sier nei takk til en potet. Her inne skal vi kunne diskutere lavkarbo og dele erfaringer med det.

Jeg føler det blir som om jeg skulle melde meg på ett Grethe Roede kurs og hele tiden fortelle de andre at ved å følge dette kurset vil du ødelegge kroppen og fordøyelsen, du risikerer å få diabetes og kreft. Det ville vært helt respektløst.

Nå har du jo klart å få til 6 sider med diskusjon så du har sikkert oppnådd det du ville og vi har alle gått på kroken din. Men sånn er vi mennesker, vi klarer ikke holde kjeft. Du har fått mange historier om hva ett slikt kosthold har gjort for mange av oss, men jeg har ikke sett at du har sagt en eneste gang at vi kan ha rett for oss. Ikke nødvendigvis for deg for vi eier alle vår egen sannhet.

Jeg ønsker deg lykke til med det kostholdet du har funnet som passer for deg akkurat nå, og jeg ønsker alle dere andre lykke til med det kostholdet dere har valgt.

[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat