Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-09, 10:21   #3
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Sv: Fase 2- en sprekk

Fantasktisk resultat - gratulere

Helt enig med Solange forøvrig; du falt nok ut av ketose og som en følge av det vil vektreduksjonen gå litt saktere noen dager. Men når du er tilbake på dietten 100% så tar det seg opp igjen .

Jeg er også i fase 2 og har som du perioder hvor jeg føler saltsuget komme. Min løsing er å lage kylling-chips etter følgende oppskrift:

Stek/grill en eller flere kyllingfilleter uten salt eller krydder
Avkjøl og skjær dem så i så tynne skiver som mulig
Legg skivene i en langpanne og krydre etter ønske
Sett i ovnen på ca 80 grader (jeg bruker varmluftsfunksjonen i ovnen) - HUSK å åpne døren på gløtt og lufte under veis (kan også la døren stå på gløtt hele tiden)
La skivene tørke til de blir sprø.
Dette er fantastisk som snacks for oss som ikke lenger kan spise potetgull ol., men flere venninner av meg har også skiftet fra potetgull til kyllinchips etter at jeg har servert dette i lystige lag

Ellers så er det helt greit å gå tilbake til fase 1 i en periode, jeg har en fase 1-uke akkurat nå

Lykke til videre og ha en fantastisk ferie

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat