Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-09, 16:17   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Har du vært vegetarianer?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Ja, jeg var veggis i 3 år (1995 - 1999). Ikke fordi jeg syntes så synd på dyrene, men fordi jeg mente jeg var sunn... Jeg kan takke den perioden for min overvekt og dårlige livskvalitet de påfølgende år frem til juli 2007 da jeg begynte med lavkarbo.

Jeg var i 6 år fra 1997 til 2003 (da ble jeg gravid og følte kroppen måtte ha kjøtt). Jeg ble det imidlertid av motsatt grunn enn din, jeg gjorde det av etiske årsaker. Men jeg kan signere det du sier om dårlig livskvalitet og helse. Jeg la på meg 35 kg på de seks årene.

Jeg begynte forresten rett på mengder av kjøtt fra dag 1, merket aldri noe ubehag og tålte alt. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at noen ikke tåler kjøtt etter mange år ... :skeptisk: