Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-09, 16:31   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fleskepølse - for godt til å være sant?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, du har vel rett i det Jeg fikk sjokk da jeg gikk inn på kiwi på ullevål, hjelpes, de hadde jo IKKE noe liksom. Gløtvold handel er et funn

Ja, er filleonkern min som driver den. Makan til butikk skal man lete lenge etter
Og hver gang jeg skal hjem og sender mine "rare" handlelister til mamma, så har de aldri problemer med å ta inn ting, også helsekost og apotekvarer

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

jeg handler nesten aldri i sentrum, bare på de litt ute i "forstaden"

Photo, hvis du vil ha en rema med bedre utvalg enn den på Løkka (som kanskje er historiens mest elendige butikk....) så ta turen opp på oversida av Ring 2. Den på Torshov er faktisk veldig bra. Var nærbutikken min i nesten 7 år

Nå har jeg omtrent seks sju dagligvarer rundt meg, så jeg tviler på at jeg gidder å dra opp til Torshov for å handle, altså
Finner som regel det jeg trenger her.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat