Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 01:02   #15
mariamaria
Juniormedlem
 
mariamaria sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østlandsområdet.. :-)
Innlegg: 19
mariamaria er på en erverdig vei

Sv: Ketose og sticks

Åh.. tusen takk for gode tanker og gode råd! Har spist litt mer .. muligens litt mye i dag. Men humøret er på vei tilbake. Må ha hatt en sammenheng med matinntaket. Selvom jeg tror det har vært nok inn.
Jeg har vært SINNA i tre - snart fire dager. Ikke på noe - eller noen. Men på alt og alle.. hehe. Totalt umotivert sinne. Uten å skjønne hvorfor. Ei uke til mensen forklarer ikke humørsvingningene mine disse dagene.
Jeg nærmer meg 12 kg. totalt sett, det er jo kjempedeilig! Men de siste tre dagene har jeg IKKE likt humøret mitt. Litt rart. Får se om det retter seg. Dumt at jeg ikke vet om det er fordi jeg ikke har vært standhaftig med pulveret mitt - eller hva det er. Kunne det gått bra / bedre / hvis jeg hadde vært "flinkere". Well. Er ikke sikker.
Jeg tror i hvertfall at jeg skal ut og finne kosttilskudd i morra. :-) har nesten ikke tatt magnesium/vitaminer m.m... de 7 ukene. Mulig det er teit.. men pulveret skal eg dekke alle slags behov. :-))) Det er egentlig innmari bra. Men i og med at jeg ikke klarer å være kun - på det. Well. klage-klage. Nå holder det med klaging!
Jeg er i full gang med å lese oppskrifter - og har bestilt soyapulver og bakemix via nettet. Blir moro å sette i gang. Laget is - i dag og tok med til min mor i bursdag! Og gele! Var så godt så!
Det er så morsomt når alle forsyner seg grovt av karbo-greier... og så kommer jeg med min lille porsjon med is og gele.. Men det er nok til lange blikk og litt misunnelse.
Kan du skjønne at det de "andre har" er så mye bedre. :-) Tenk dere når man er på kinaresturant og bestiller ulike retter. Hvorfor ser alle de andres mat ut - bedre enn min? Antakelig har alle det sånn.
Tidligere i sommer når de andre satt med fete kaker og snacks i et bryllup, .. og jeg satt med bringebær og blåbær- og litt gele. Daa... titta de da. laaange bedende blikk.
DEILIG å ha gode ting å spise - når andre spiser i hvertfall! Trist å sitte og se på. :-)
Well, well.. dette ble et merkelig innlegg. Hm.. trur jeg skal begynne å blogge isteden jeg. :-) Få dekka litt av skravlebehovet. :-))
Ha en STRÅLENDE helg folkens!

__________________
Har klart 14 kg til nå 14 kilo igjen!
mariamaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-carbo Svar med sitat