Tråd: Opphold
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 10:04   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Opphold

Opprinnelig lagt inn av lille74, her.

Hei.
jeg har fått plass på livsstils erndings program via sykehuset i september.

Jeg er litt usikker på hva programmet går ut på, men jeg vil anta som du sier at de ikke hopper i taket over kosten du spiser.

Jeg var på et par sånne dager i forbindelse med at jeg ble satt på metformin pga insulinresistens. Kurset var egentlig beregnet for Diabetes 2 pasienter.
De var veldig tradisjonelle i sine råd, og mye av det var hårreisende for meg som da hadde levd lavkarbo i flere år. Det eneste positive jeg fikk ut av det var at jeg lærte å gå stavgang

Hvis du føler at lavkarbo-livet du nå har startet fungerer for deg, så ville jeg tenkt meg om både to og tre ganger om du trenger og ønsker det kurset nå. Er det mulig å be om å sette søknaden på vent til du vet om du får til dette på egenhånd?