Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 10:52   #44
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

http://www.kk.no/819475/lavkarbo-gjor-deg-feit

Tilbake til artikkelen: Det er godt å se at vi ikke lenger lar oss provosere her inne. Til det er vi vel for mange "døde for lenge siden", "dumme" og "ferdigslanka tjukke" som opplever at vi tvert i mot er VELDIG levende OPPEGÅENDE, GLUPE mennesker som har klart å holde vekten på et akseptablet nivå, selv uten sukker () og høykarbo

I tillegg er de fleste av oss velsignet med fin hud, pene tenner og blankt hår ! Huffameg
Jeg ble forresten beskyldt for å ha tatt både ansiktsløftning, Botox og Restylane her en dag.... Det var nemlig ikke "naturlig" å se slik ut på "vår" alder ! Damen som uttalte seg er et år yngre enn meg og snakket om hvor farlig Atkins var ! Jaja.....