Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 08:18   #5
Ramah
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Hvordan vedlikeholder dere?

Dette skriver jeg under på. Ketogen diett har mange fordeler, og en av de beste er at man mister fett og ikke muskler. Etter å ha gått ned 19 kilo fett ser jeg plutselig muskuløs ut, selv om jeg ikke har trent stort annet enn å bære rundt på egen vekt (og tre små barn).

Når det gjelder "hva gjør man når man er ferdig med å gå ned"-spørsmålet er det et godt spørsmål. Nå er jeg og mange andre her inne "ekspert" på å gå ned i vekt, og det er lett å finne info om hvordan man gå ned i vekt. Det er langt vanskeligere å finne info om hvordan bli her. Mange anbefaler å gå over på Fedon. Jeg har prødv å "utjevne" litt i sommer. Jeg har spist brød til frokost en uke, og mer karber i form av godis, nøtter og middagstilbehør. Det gikk greit vektessig, men jeg ble veldig oppblåst med luft i magen og vann i kroppen. Så pga trivselsfaktorene ser det ut til at jeg kommer til å holde meg mest mulig unna karber også etter at jeg når målet. Vi får se, jeg prøver fortsatt å finne et kosthold jeg vil trives med. Uansett har jeg funnet en diett som fungerer, så skulle jeg gå opp igjen, vet jeg hvordan jeg går ned en kilo i uken.

Lykke til!

Thomas

Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat