Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 09:57   #28
Levita
Medlem

Levita sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Vi har satt sammen egne reiser flere ganger, men ofte er totalpakker fra charterselskapene billigst. Det man kan merke seg er at også kun fly ofte er billigere å kjøpe fra charterselskapene, spesielt når det nærmer seg. I februar i år bestilte vi flybilletter t/r Lanzarote for kr.1000 og leide en leilighet for kr.2000 på Playa Blanca. Helt super! Vi la inn en leiebil, og fikk oppleve masse! I tillegg har Lanzarote en del fine strender i et naturreservat, som kun er tilgjengelig med bil. Jeg ble positivt overrasket over sydentur til Kanariøyene.
Nå i sommer kjøpte vi billige flybilletter med Apollo til Venezia og bodde ute på Lido de Venezia. Super kombinasjon av bade- og byferie. Mulig det er for kaldt i Nord-Italia i november.

Mine stalltips er: Sjekk restplassene hos de forskjellige charterselskapene, bruk Kelkoo, som sammenligner de fleste billigsidene, for hotell - og til slutt: Bruk Tripadvisor.com! Booker aldri et hotell uten å sjekket her. Her legger folk inn sine erfaringer med hoteller osv. Det vil alltid være noen som jubler og alltid noen som surmuler, men er snittet bra, så er det stort sett greit :-)

God ferie

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat