Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 14:33   #15
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Betennelsesdempende medisin (NSAID's) og vektøkning

Hei,
Jeg husker ikke hva slags smertestillende/betennelses dempende jeg fikk da jeg ble skadd for en del år siden men fikk beskjed om at de var appetitt økende og jeg måtte passe på så jeg ikke overspiste. …vel, jeg greide ikke helt å styre mat inntaket, i kombinasjon med manglende mobilitet, derfor er jeg her… Etter at jeg begynte på ketolyse så fant jeg ut at jeg heller ikke hadde kjent forskjell på smerter og sult, som jeg beskriver som siamesiske tvillinger adskilt rett etter fødselen. Nå på ketogent kosthold så nå har jeg mye bedre kontroll på når jeg heller bør ta smertestillende istedenfor å hive innpå mer mat.
Husk at betennelser og smerter er stress faktorer for kroppen og kan derfor være med på å hindre vekttap. Jeg har fått beskjed av ulike manuell-/fysioterapeuter at kroppen min er utrolig stresset pga av smertene.
Jeg gikk ned 10 kg de 4 første månedene og nå har stått stille nå i et år, har 12 kg til som bør av, men går heldigvis ikke opp da…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat