Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 15:08   #117
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her!

Opprinnelig lagt inn av annama, her.

La kroppen smake noe helt annet enn normalt, f.eks litt mere eller mindre mat enn den har vært vant til
for på en måte vekke den litt opp av en dvale?
Ikke ekspert jeg, men det har funka på meg ved en vektterskel...

Det er nok veldig individuelt, for meg funker det i hvert fall ikke, jeg har prøvd en gang å karboloade i fire dager for å booste vektnedgangen, og det var skikkelig katastrofalt. Men så er jeg visst temmelig insulinresistent også, og skal i grunn være forsiktig med å eksperimentere med høykarbo, utenom det har jeg vel kun spist høykarbo ved to anledninger (en bit smørgårtårta i fylla, og en gang en boks Hägen Dazs fordi jeg syntes synd på meg selv) i løpet av de tre åra som har gått siden jeg la om, det var bare grusomt .
For min del er nok det eneste som fungerer et strikt men variert kosthold med maks 70 gr kh om dagen, nok fett, passe med mosjon -og minst mulig stress. Det løsner nok til slutt, dette er jo uansett for livet

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat