Sv: Må bare vise denne dietten, den er så humoristisk!
Jeg tror at han er inne på noe helt essensielt, selv om det blir tullete å legge det fram som at det er helt greit å spise sjokolade til frokost og iskrem til middag. (Noe jeg tviler på at han har gjort hver dag, det er vel mer det at han vet at han kan, og så blir det jo litt mer fantastisk når man legger det fram på den måten ).
Men, det som er innmari riktig OG viktig er prinsippet med å spise når man er sulten og stoppe når man er mett! Så kan man kalle det intuitiv spising, gjerne det, det er jo en grunn til at de signalene er der!
Det andre jeg synes er viktig er tilgivelsesfaktoren, mange blir så skuffa over seg selv etter en sprekk at de tenker at de likegodt kan fortsette å sprekke, som at de ikke er verdt å få en sunnere og slankere kropp, og det blir som en slags straff.
Det tredje er hele "ulovlighetsprinsippet!". Jeg spiser aldri sukkermat; brød, godteri, pasta, sånne ting, men det er ikke ulovlig!
Jeg nekter ikke meg selv å spise tegnestifter og drikke malingstynner heller, det er bare det at jeg blir syk av det . Det er nemlig ingenting som er ulovlig, det er bare mindre lurt 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|