Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 19:18   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Egg hver dag, her.

Flere her inne mener det er nødvendig, spesielt i begynnelsen. Noen veier alt de spiser og fører nøyaktig dagbok over alt de spiser for å ha kontroll.
Jeg vil bare nevne det at jeg har gått på lavkarbo/ketolyse (varierer mellom 15 og 25 karbohydrater til dagen) i 3 måneder nå og har på den tiden aldri veid noe maten. Jeg spiser meg mett og varierer mye. Har lest en del etterhvert om lavkarbo så jeg føler meg trygg på hva jeg får i meg. Sjekker alltid karbohydratinnholdet pr. 100g. i det jeg spiser, da har jeg kontroll på cirka karber jeg får i meg i løpet av dagen. Jeg har gått ned 15 kilo på 3 måneder uten å veie maten.

Høres flott ut.
Jeg klarte ikke finne ut antall karber uten å veie. Klarte ikke "se" vekta på maten i starten. Etterhvert fikk jeg "feelingen"
Leser alltid på varene sjøl

Men hvordan er du sikker på at du får i deg mellom 15 og 25 karber, når du aldri har veid maten?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat