Sv: Når begynner kiloene å renne av?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Men hvis du ikke vet hvor mye av varen du får i deg så er det jo helt irrelevant om du vet hvor mye som er i 100g? Med mindre du kun spiser påleggspakker eller lignende med ferdig mål....
Hvis noen legger 2 hauger med noe foran deg, kan du anslå eksakt på øyemål hvor mye det er i de?
Greit at dere ikke henger dere opp i detaljer i hvert fall
Jeg skrev at jeg vet sånn cirka hva jeg får i meg iløpet av en dag. Om jeg en dag har fått i meg 28,2 eller 14,8 spiller ingen rolle for meg, det var ikke det som var poenget. Poenget er at man kan fint ha en jevn vektnedgang uten å veie maten. Tror faktisk at jeg har relativt kontroll på hvor mye maten veier for de fleste matvarer man kjøper står det vekt på og da ser jeg jo om jeg bruker ca. 50 % eller 25% av det som er i pakken...(egg for eksempel finnes i forskjellige størrelser:S 45-53g, M 53-63g, L 63-73g og XL 73-83g). Grønnsakene kommer utenom, der har jeg ikke helt kontroll, men bruker kun grønnsaker med lavt karbohydratinnhold og mye grønn salat. Er ikke redd for å få i meg for mye karbohydrater (over ca. 25) på en dag hvis de kommer fra grønnsaker 
|