Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-05, 10:31   #5
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg fortsetter ikke å gå ned i cm når vekta står stille. Det gjør jeg bare en liten stund. Feks hvis jeg har gått ned en halvkilo tre uker på rad, så virker det som cm fortsetter å gå ned et par uker til, men så stopper det opp til jeg går ned en kilo eller så igjen....

Nå har jeg ikke vært på Tanita på lenge, så det er litt vanskelig å vite hva jeg har gått ned...

Innbiller meg at huden kryper etter vektnedgangen noen uker ...og at det er grunnen til at cm fortsetter å krympe en stund....for så å ta en pause til neste runde...

Mye rart en kan innbille seg...
...og er det ikke det, så må det være at jeg strammer målbåndet ubevisst litt mer for hver gang....for å holde motivasjonen igang til jeg venter på å miste neste kilo. Tror ikke jeg gjør det men...hvem vet.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat