Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-09, 00:39   #19
Tutte
Medlem

Tutte sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Betennelsesdempende medisin (NSAID's) og vektøkning

Er også kronisk syk, og tar fast noen tabeletter hver kveld for å bedre nattesøvnen (dette er også en form for antidepresive som blir brukt som smertelindrende og søvnfremende), her informerte legen min om at en av bivirkningene er at mange legger på seg. I tillegg tar jeg en NSAIDS sammen med andre smertestillende, når ting blir for gale. Har lagt på meg mange kilo etter at jeg begynnte på disse tabelettene.

Men har nå holdt på med lavkarbo i 3 mnd, og har gått ned 12 kilo. Så det finnes håp om å få kiloene vekk igjen også (jeg hadde maaange kilo for mye utenom). Går fortsatt på disse tabelettene, og føler egentlig ikke at de senker nedgangen av kilo. Men ser det fort på vekten de periodene hvor jeg har store smerter, og kroppen stresser. Da går ikke vekten nedover. Så det går litt i rykk og napp.

Sånn ellers, så har lavkarbo hjulpet meg mye. Jeg har mer energi og har noe mindre smerter, så det funker absolutt, for meg hvertfall ! Håper du vil ha like stor nytte av kostholdsendringen som jeg har ! Lykke til

Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat