Sv: Betennelsesdempende medisin (NSAID's) og vektøkning
Okei, man får vel bare 'hang in there' og gjøre det beste man kan . Det er ikke lett når man har litt for mange både kilo, smerter og andre bekymringer, men har stor tro på at det å tenke positivt ofte er mer effektivt enn all verdens medisiner. Så nå skal jeg teste den teorien, og kutter ut siste rest av medisiner. De har gitt meg flere tilleggsplager enn positiv virkning egentlig; når jeg tok blodprøver på Lindberg-klinikken, testet jeg positivt på en slags 'magesårbakterie', noe som jeg nå har funnet ut av kan komme av NSAID's. Videre har jeg så store problemer med tannkjøttet at jeg må til tannlegen en gang i måneden for kontroll. Også på grunn av NSAID's i henhold til tannlegen.
Så det er strengt tatt ikke bare vektøkning som er bivirkninger her. Vil ikke skremme noen av medsa sine altså, men jeg er i alle fall VELDIG skeptisk til slike medikamenter nå.
Men får se hvordan det går...man skal jo tross alt komme seg gjennom dagene også