Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 11:38   #460
mossa
Medlem

mossa sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 57
mossa er på en erverdig vei
Sv: Hei! Start 20. april

Ikke gi opp sunnfrid, kjør løpet ditt!!!

Jeg er straks tilbake der jeg var før ferie del 2 Mensen i anløp, så jeg regner med at det er veldig positivt reslutat når nok en uke er omme. Da blir det å komme over neste kneik, etter 4 kg. Har noen kg grenser som jeg ikke har kommet over før. Når sant skal sies, så har jeg vel bare prøvd å slanke meg seriøst, med Grete Rhode, kun en gang før, men har innimellom vært bevist på hva jeg spiser og kutta ned på karbohydrater, uten det store resultatet / innsattsen.
På Grete Rhode, gikke jeg ned kun 5 kg og stagnerte der....Og da gav jeg opp!!! Og gikk opp mer enn de 5 kg jeg tok av!!!!! Dette fungerer bedre, selv om jeg ikke kan unne meg mye mat med karbh. så ser jeg reusultater og det gir pågangsmot!
Skal tørke støvet av en tilnærmert ubrukt trimmsykkel jeg har stående og bruke den i tillegg til mine gåturer. Har prolaps i ryggen, så utskeielser i form av bevegelse, begrenser seg til gåing og ting som ikke innebærer bøying, hoppin, løping eller noe som gir smerter... Skal svette 20-30 min forran tv-en som jeg alikevel ser på!! Nå skal fettet få flere bein å gå på!
Lykke til med fettforbrenningen til alle!

Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen

Sist redigert av mossa : 06-08-09 kl 14:32.
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat