Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 17:14   #25
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Betennelsesdempende medisin (NSAID's) og vektøkning

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Hei Star
Kjenner meg så veldig igjen i det du skriver! Jepp, jepp og jepp, nøyaktig det samme skjedde med meg. Jeg fikk også konstatert en revmatisk sykdom, ble testet og testet på alle bauger og kanter, mye revmatisme i slekta. jeg hadde konstante betennelser i hele kroppen, de kom stadig tilbake på nye plasser, var aldri smertefri, måtte ha hjelp av sambo til påkledning og komme meg ned trappa om morgenen.

Ville bare vitne om at jeg har lagt om til lavkarbo for resten av livet - jeg har spist meg FRISK og SMERTEFRI! Etter 2,5 år har jeg tatt av 40 kilo og har ikke hatt en eneste betennelse på de årene. (Ikke engang etter at jeg bar inn 850 kilo flis til badet mitt, for hånd og alene... ) Har ikke vondt noen plass, kroppen spiller på lag, jeg orker det meste, er frisk og opplagt om morgenen, og har blitt mye mer *forelsket* i kjæresten...fnise! Dessuten sover jeg godt om natta, for første gang i mitt liv.

Ønsker deg også en frisk og smertefri hverdag! Lykke til videre!

Klem - Nic.

Deilig for deg vakreste Nic og du fortjener det!!