Sv: Start august
Opprinnelig lagt inn av majanne8, her.
Jeg anbefaler dere å prøve Gerds ostekake!! Den er bare supergod, og inneholder ikke så mange karber. Jeg pleier å lage den uten bunnen da, syntes det ble litt for mye smørsmak i den, og da blir det vel litt mindre karber også så har jeg også bakt noe som heter sjokolade-delice, nydelige sjokolademuffins!! nam nam. Og et brød dere burde prøve er "mitt aller beste brød" av Karin , det var helt nydelig, hvertfall i forhold til det brødet som står bakpå ketolyse-bake greiene. Det brødet likte jeg ikke, syntes det ble for falsk smak på den!
Ellers anbefaler jeg å piske litt krem av fløte, kanskje tilsette litt søtningsmidler hvis man føler for det, og så blande litt bringbær med! er kjempegodt som dessert eller bare hvis man er sugen på noe søtt og godt! Nam
Tusen takk for disse tipsene! Jeg skal nemlig i bursdag på søndag, og har ikke planer om å sprekke etter bare en uke på kuren. Jeg tenker at jeg skal spise før jeg drar, og så ta med noe jeg kan spise når jeg kommer dit. Disse oppskriftene skal sjekkes ut!
Ellers har jeg testet Cavalier-sjokolade i dag, den var veldig god (og veldig dyr)!

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
|