Flott tråd å starte! Ja, det er vel ikke tvil om at jeg har forandret meg, egentlig. Jeg kan nok fylle ut flere enn tre svar på akkurat det spørsmålet - så jeg velger å gjøre akkurat det! 1) Jeg er i bedre humør og har lite humørsvingninger 2) Har mer energi i hverdagen 3) Kroppen har det mye bedre 4) Har en mer positiv innstilling til livet og alt rundt meg enn før dietten 5) Jeg tenker mye på hva jeg pakker i munnen, og får i MYE større grad enn før dårlig samvittighet hvis jeg skeier ut - enten det er Dolly-pizza eller godterier og kaker. Ergo skeier jeg lite ut 6) Jeg ser meg i speilet og ser forskjellen 7) Jeg ser ikke lenger så mørkt på å gå en tur - for nå er det lettere og mer motiverende 8) Arbeidsklærne mine er altfor store (jeg svømmer i de akkurat nå, faktisk ;P ) 9) Selv om jeg tenker på hva jeg spiser, er jeg mye mindre fokusert på mat - for jeg kan gå så lenge uten å bli sulten 10) Folk rundt meg forandrer seg i holdningene og synet sitt på meg - og jeg deretter. Jeg synes det er synd å si det, men nå som det vises ganske godt på meg, så merker jeg stor forskjell på hvordan jeg blir behandlet og sett på av folk... Det hersker dessverre mange stygge tanker og syn rundt tykke mennesker, og at de/vi/jeg ikke er verdt like mye som "sylfiden" ved min side... :/ Så jeg har forandret meg!