Tråd: Partystoppere
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-09, 09:57   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Jeg har så mange at det ikke er morsomt engang ! Utenom det mest åpenbare som sukker, pasta, poteter, ris, (stivelse) hvitt raffinert mel og alt det der... må jeg også spise mest mulig rent. Dvs. rent kjøtt, kylling, fisk, og grønnsaker. Ingen "ferdigmat" eller bearbeidet mat, utenom bacon og pølser fra Idsø eller ketolyse. Skal jeg vedlikeholde har jeg mer "rom", mens skal jeg ta av må jeg holde meg unna:

• Grønnsaker som vokser under jorden
  • Kunstig søtstoff (tåler kun små mengder), det innebærer også:
  • såkalte sukkerfrie og lavkarbo produkter som Atkins-bar etc
  • fløte og andre ikke syrnede melkeprodukter
  • nøtter (uansett type)
  • bær
  • alkohol (uansett hvor lite)
Nå om sommeren er det ikke lett å vedlikeholde heller. Vi har fruktkurv på jobben og den er full av deilige jordbær, moreller, fersken, aprikoser, melon, annanas, plommer og at jeg ikke tåler. Magen min sier klart i fra også !

Må nok ta en skikkelig renseperiode ja, denne tråden minnet meg på hva jeg ikke bør spise.

Heldigvis er det masse deilig mat jeg kan spise. I dag tror jeg det blir grillspyd med kjøtt og grønnsaker