Tråd: Min fine hud
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-09, 12:06   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min fine hud

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Hmmm......så heldige dere er da! Jeg har fått fetere hud etter jeg begynte på lavkarbo....og tørt hår! Men det kan hende dette bare er tilfeldig, kan jo være andre årsaker også

Det kan være i en overgang.
Jeg spiste generell lavkarbo i flere måneder uten at noe spesielt skjedde, men da jeg la om til ketogen kost fikk jeg masse kviser! Masse for meg i hvert fall som har vært velsignet med plettfri porselsenshud hele livet ... Men det gikk over etter et par uker, og jeg skjønte jo i ettertid at det handla om en utrensning. Jeg hadde noen andre litt nasty forbigående effekter også ... Kanskje det bare tar litt lenger tid for deg?

Men! Jeg merker også en smule negativ virkning på huden om jeg ikke drikker nok vann, og om jeg spiser for mye meieriprodukter.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat