Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-09, 13:07   #1
Emmie
Medlem
 
Emmie sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 52
Emmie er på en erverdig vei

Hei hei, også ny her

Jeg limer bare inn denne fra introdiksjons tråden jeg - siden det tross alt er her "jeg hører hjemme" , da jeg har endel kilo å ta av !




Emmie her


Heihei - tenke jeg måtte inn og si hei , på skikkelig vis !

Har for lenge siden lagt meg til som medlem her ved en tilfeldighet for et par år siden. Selv om jeg ble nysgjerring på dette med å la være å spise karbomat ,ble det ikke til at jeg kom igang med dette likevel........

Jeg har etterhvert fått mange kilo og ta fatt på - og har vært av og på slanking helt siden tenårene egentlig. Har prøvd mye rart , som jeg nå bare grøsser av (Herbalife, Noka, Grete Roede , ja you name it !)- og har vel egentlig hatt både gode og dårlige resultater med de forskjellige jeg har prøvd - men gått fort opp igjen , etter endt opplegg!
Var mest fornøyd med GR opplegget - men pga den fettfattige kosten , følte jeg meg sulten ofte , og fyste derfor på noe "godt" og søtt altfor ofte ! Jeg var lenge streng med meg selv og klarte å ta av 10 kg - men etter endt kurs, var jeg som en ulv når det kom til søtsaker , og la på meg alle kiloene (++++!) ganske raskt igjen !

I sommer har jeg ofte lusket her inne og lest og lest - og på mandag gikk jeg endelig igang med å prøve å kutte ut sukker, pasta,ris poteter,brød,hvetemel og frukt.
Jeg har følt meg mett hele tiden - og prøver å spise 4 måltider hver dag , og føler ikke jeg trenger så mye mer imellom.

Nå - bare 3 dager etter jeg la om kosten , har jeg gått ned 1,9 kg , og føler meg mett og tilfreds samtidig!
Hadde også tidligere mye luftplager - som nå så og si er forduftet , hehe! ;
Tenker at mesteparten av disse grammene nok er vann som forsvinner først , men håper selvsagt at kiloene fortsetter å minke !
Det eneste aberet jeg har opplevd hittil , er at jeg har hatt løs mage /diare`- nesten allerede fra start.

Men det er kanskje vanlig dette - eller er det mest vanlig å bli hard i magen ?

Det aller beste med dette - tror jeg må være at jeg ikke lenger MÅ HA søtsaker og sjokolade lenger ! Klarer meg så fint uten , og det er SÅ herlig befriende !! Sukker er jaggu noe drit !!

GLEDER meg til å følge dere her inne !

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat