Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse
Opprinnelig lagt inn av martina, her.
Det er mange gode forslag her om diverse behandlinger. Selv har jeg prøvd det meste som er å prøve av ulike muskel/skjelettbehandlinger uten særlig hell.
Nå har behandlern min funnet ut (av seg selv) at jeg har cadidia og fibromyalgi. Denne kombinasjonen gjør at jeg ikke responderer på behandlinger. Han har nå mer eller mindre tvunget meg over på syre/base kosthold og er helt overbevist om at jeg vil bli kvitt alle låsninger og muskelsmerter innen tre måneder. I tillegg til basisk kosthold skal jeg drikke supergreens med ph-dråper, det skal vistnok framsynde helingsprosessen.
Kanskje verd å forsøke? Jeg er litt tvilende, men forsøker etter beste evne å leve basisk, så får vi se om det hjelper
Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.
Jeg hadde sjekka den diagnosen hos en annen, fortrinnsvis utdannet fagperson. Du responderer ikke på behandling fordi du har to veldig diffuse og lite kjente sykdommer? Jeg hadde blitt mistenksom, men det er kanskje bare meg...
Nå er fibromyalgi hverken diffus eller lite kjent, men en så pass lettvint løsning finnes i hvert fall ikke for den sykdommen!
Som Bulldog sier, få sjekket ut dette hos en lege. Du burde be legen din om henvisning til reumatiker for å få stadfestet en diagnose som fibromyalgi.
Fibromyalgi- pasienter responderer dårlig på blant annet fysikalsk behandling, det er sant!
Candida er vel pr definisjon ingen sykdom!
|