Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 08:15   #1
Mt2t
Medlem

Mt2t sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Mt2t er ny på veien

Har falt fullstendig av lasset

Sukk... Den ferien ødela helt for meg gitt. Jeg datt ut allerede første dag på ferie og gadd ikke ro meg inn igjen. Så kom jeg hjem og orket ikke ro meg inn igjen da heller. Nå har det plutselig gått tre uker og jeg er doven, lat og dorsk, har vondt i magen, er gretten, psoriasisen blomstrer, magen rumler, håret er slapt, huden er tørr.... og enda så greier jeg ikke ta meg sammen!!! Utrolig hvordan gamle vaner er vonde å vende! tenk, her sier man at man gjerne skulle gitt fra seg sin høyre arm for å få gått ned 20-30 kilo, og så klarer man ikke holde seg unna godteri en kveld en gang...

Jeg er så skuffa og lei av meg selv. I morgen skal jeg begynne i ny jobb og er (i tillegg til å være nervøs og redd) rett og slett smådeprimert fordi jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å klare jobben.

Hvor ble det av humøret mitt da? Pågangsmotet? Og min gode selvtillitt? Har jeg spist opp alt sammen?

Jeg har boka "slank med ketolyse" liggende, men har ikke en gang orket å lese mer enn et par sier. Det er jo så rart, jeg fikk så gode resultater så fort, men nå er all lufta ute av meg! Hvordan skal jeg karre meg tilbake på rett kjøl?

Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat