Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 17:17   #13
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Mt2t, her.

Takk dere. Ja, jeg VET jo hva jeg skal gjøre og at jeg absolutt burde gjøre det. I går (eller for 3 uker siden, rettere sagt).

Og dere har rett; jeg får sette meg ned og virkelig planlegge innkjøpene fremover, lage gode lunsjer og vorkelig overbevise gubben om at jeg MÅ leve slik.

Akkurat i kveld skal jeg bare grue meg til jobben i morgen ved å ta et langt bad og forberede meg mentalt. (Lærerjobb. Min første. Rett inn som klassekontakt for 5. trinn!!!)

Jeg har en sønn som er ferdig med 5. klasse nå...altså er det sånne som meg du skal ha kontakt med.
Det jeg setter stor pris på med min sønns lærerinne er at hun er streng og bestemt med elvene, null slinger i valsen, men samtidig er hun snill, omtenksom og flink til å rose både elever og foreldre.
Jeg blir litt stolt og glad jeg når læreren sier til oss på konferansetimer at "Jeg merker at Robin har foreldre hjemme som følger med, og dere er flinke til å variere maten hans".

Dette klarer du så fint så :-)) LYKKE TIL

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat