Sv: Fettfestivalen
Jeg har forsåvidt en moderat fettfestival ute og går, spiser fettrik mat, men trykker ikke i meg mest mulig fett som jeg gjorde under festivalen.
Unngår meieriprodukter, søtstoffer, nøtter og spiser kun belgefrukt unntaksvis. Liberalt med grønnsker. Ellers blir det for mye å tenke på, ettersom jeg fortsatt sliter med mitt evige platå .. 
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Så bra, Lillemor! Jeg holder på å skrive et innlegg til Photobscura som jeg tror har noen gode (og kanskje nye) idéer i forhold forbrenning og langvarige platåer. Men det tar nok noen dager til før jeg er i mål. Sjefen i heimen dro nemlig frem en imponerende liste med arbeidsoppgaver til ferien min 
I mellomtiden får du ha lykke til på festivalområdet! Det er et deilig sted å være 
Åh, jeg gleder meg! Er så takknemlig at jeg ikke vet opp og ned på meg selv, trenger all hjelp jeg kan få!
Skal forresten til legen i morgen og tyde resultater av den siste glukosebelastninga mi, har nok en mistanke om at det heller ikke blir noe metformin denne gangen, ettersom resultatene var ganske identiske med sist gang, men jeg har en plan! Jeg skal få han til å skrive en henvisning til Wilhulmsens kvinneklinikk i Drammen, der har jeg nytte av å gå av flere årsaker også, så det blir mange fluer i en smekk 
Som sagt, Chunky, gleder meg til å lese hva du har kommet fram til 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|