Sv: Fettfestivalen
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Så spennende! Jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk. Regner med at du har kjørt på med noe mer karber de siste dagene? Jeg har lest flere studier som viser at langvarig lavkarbokosthold øker glukoseintoleransen, og da er det kanskje ikke noe sjakktrekk å stille i ketose
De forrige resultatene dine var helt i grenseland, og peptid-c på 900 er litt for lavt for behandling. Beslutningsgrensen ligger gjerne på +/- 1400, men så vidt jeg har skjønt det blir ikke iverksatt behandling basert på peptid-c-verdier alene.
Lykke til!
Jeg tok glukosebelastninga for to uker siden, men da var legen på ferie, så får ikke møtt han før i morgen.
De var faktisk over grenseland, de blodprøvene. Det er bare allmenleger som anser c-peptid på under 1400 som ubetydelig. Kvinneklinikken jeg snakker om opererer i likhet med f.eks Lindbergklinikken med de verdiene som var gjengs fram til 2001, altså <700. Samt mine blodsukkerverdier, samt at jeg har en midje på over 88 cm, samt at forrige gu jeg var på så kunne legen se rester av PCO. Det blir en ganske fet sum når man legger det sammen.
Jeg tror uansett at dersom noen kan hjelpe meg med akkurat dette, så er det ikke fastlegen min . Enn hvor fantastisk han er, så tror jeg dette problemet går han langt over hodet ...

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|