Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 22:01   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Jeg har hatt et fantastisk resultat med ED så langt , men så har jeg gått inn for at det skal fungere også. I tillegg har jeg vært heldig i forhold til at jeg har en helt fantastisk lege som har gitt meg tilstrekkelig informasjon, tips og råd til både å komme i gang men også til å holde opplegget gående.

Startet 27. februar og har tatt av 20 kg pr dags dato. Har fortsatt ca 30 kg som skal vekk, og regner med at det tar minst dobbelt så langt tid å bli kvitt dem.

Sist redigert av grotingeling : 09-08-09 kl 22:40.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat