Den siste innspurten
Har vært på ketolyse i 52 dager nå og gått ned 15 kilo (fra 92 til 77 kilo). Det skal nevnes at jeg er mann og 184 cm høy, med en BMI som har gått ned fra 27 til 22. De siste to ukene har jeg bare gått ned 1 kilo (de første 5 ukene gikk jeg ned nesten tre kilo i uka), og jeg begynner å se svart på dette da jeg håpet ketolysekuren skulle være kortvarig. Jeg skulle så gjerne ha fått fettprosenten ned fra rundt 15 % til rundt 8 % eller lavere, og lurer derfor på om det vil lønne seg for meg å trappe opp treningen og hoppe over på en såkalt "targeted" ketolysekur hvor jeg stapper i meg kabohydrater en gang i uka og spiser fett og proteiner resten av uka kombinert med styrketrening og gerilja-kardio-jogging. Jeg kan sikkert få det til uten karbohydrater, men dersom det vil være mer effektivt å få i seg karbohydrater, så er det interessant å vite.
Om noen har tips til andre metoder for å få den siste innspurten til å gå radig, uten bruk av clenbuterol eller ECA stack, så hadde det vært kjekt.

|