Sv: Den siste innspurten
Opprinnelig lagt inn av Marasmus, her.
Jeg vil ha fettprosenten såpass lav fordi jeg fikk diagnosen fettlever (pga. overdrevne mengder øl og pizza de siste 10 årene), og googlet meg fram til at alkoholindusert fettlever kan fikses ved å kutte alkoholinntaket og gå ned i vekt. Jo lavere jeg får fettprosenten, jo bedre, og 8 % er vel det som er optimalt for en sunn og frisk kropp.
Jeg har det ikke så veldig travelt Livet er dog kort, og det er ikke noe gøy å leve på ketolysekost.
Normal fettprosent for menn ligger på ca 10%, forsåvidt. Jeg vet ikke så mye om fettlever, men har det noe å si at du ligger under normalen?
Er det ikke noe gøy å leve på ketolysekost, synes du? Nei, da vet ikke jeg, jeg synes ketogent kosthold er skikkelig moro! Mest fordi det smaker innmari godt, er enkelt å forholde seg til og man blir så frisk og fin i kroppen av det! Det er jo min opplevelse, da.
Kanskje du spiser for lite variert? Har du kikket litt rundt i oppskriftsforumene her inne? Det er viktig å variere sånn at man ikke blir lei.
Om du trener sånn at du får større muskelmasse vil også basalforbrenninga di gå opp. Trener du?

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|