Sv: Den siste innspurten
Opprinnelig lagt inn av 4me, her.
Kan du være så grei å skrive hva du spiser i løpet av en dag. Jeg har ikke gått ned noen ting jeg siste 3 ukene.
Jepp, det kan jeg. Normalt spiser jeg i løpet av en dag 4-5 egg, en halv pakke lollo-salat, 150-300g laks, biff, kjøttdeig eller kylling og 1,5 dl seterrømme og 1 dl meierismør. Spiser laks/ørret minst 3 ganger i uken. Dette er selvsagt ikke alt jeg spiser. Skulle jeg listet det ville listen blitt for lang I tillegg tar jeg slavisk ketolyse-kosttilskuddene.
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg vet ikke så mye om fettlever, men har det noe å si at du ligger under normalen?
Er det ikke noe gøy å leve på ketolysekost, synes du? Nei, da vet ikke jeg, jeg synes ketogent kosthold er skikkelig moro! Mest fordi det smaker innmari godt, er enkelt å forholde seg til og man blir så frisk og fin i kroppen av det! Det er jo min opplevelse, da.
Kanskje du spiser for lite variert? Har du kikket litt rundt i oppskriftsforumene her inne? Det er viktig å variere sånn at man ikke blir lei.
Om du trener sånn at du får større muskelmasse vil også basalforbrenninga di gå opp. Trener du?
Fettleveren skyldes i tillegg til alkoholmisbruk også saftig med fett i magepartiet, og det er stort sett magefettet som sitter igjen nå. Jeg må bli kvitt alt. Og joda, jeg synes også det er flott med ketolysekost, men jeg kan ikke leve resten av livet uten skikkelig pizza 
Angående trening så tar jeg meg en halv time med gerilja kardio hver kveld + det jeg klarer av sit-ups, push-ups og ryggøvelser. Jeg løfter også vekter hver dag. Vil tro det har bidratt til å stagnere selve vekttapet pga. økt muskelmasse, men fettprosenten er fortsatt relativt høy i forhold til målet.
Tviler sterkt på at jeg spiser for lite variert. Det er nok heller det at kroppen har oppdaget at det begynner å bli tomt for fett, så det jeg ønsker å finne ut av er hvordan jeg skal tvinge kroppen til å kvitte seg med resten så fort som mulig 
Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.
Hvilken kost har du tenkt å leve på når du er ferdig med ketolysekosten? Skal du oppnå varig helsegevinst, trengs det varig livsstilsendring... og antakelig holdningsendring. Beklager å si det.
En halvkilo i uka er å regne som meget vellykket vektnedgang. Greier du å fortsette slik har du all grunn til å gratulere deg selv.
Når jeg er ferdig med ketolysekosten er planen å hoppe over på en balansert diett og fortsette treningen, så jeg tror nok holdningsendringen allerede er i boks 
Men det er ingen som har noen erfaring med såkalt "targeted" ketolyse? Det står så mye forskjellig på nettet, og det som gjerne går igjen der blir motsagt i dette forumet, så jeg blir en smule forvirret 
Sist redigert av Marasmus : 10-08-09 kl 00:52.
|