Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-09, 09:47   #27
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Kanutten, jeg tror man bare ikke må tenke på det. Hvis man tenker på det kjenne rman etter, og hvis man kjenner etter kan man finne en vondt, og finner man vondter blir kroppen stresset, immunforsvaret svekket, og man blir smittet. Det hjelper nok ikke i 100% av tilfellene, men jeg tror det har endel å si på alt. Postivit tankekraft osv
Og skulle man bli sjuk får man bare ta det som det kommer.

Dessuten så skal man vel treffe på et visst tidspunkt, når kroppen har "guarden nede" også. Sambo, som har blitt forkjøla og sjuk for ingenting det siste året, satt og telte alt av penger og bonger etter en festival hvor det viste seg at 10-15 var bekreftet smittet/syke. Han visste ikke det da, og tok ingen spesielle forholdsregler. Ble ikke sjuk selv om han var utsatt for ting absolutt alle hadde vært i kontakt med. Heller ikke jeg har blitt sjuk, selv om han garantert dro med seg noen basilusker hjem også. Vi var heldige, og er forhåpentligvis immune.