Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-09, 12:46   #32
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stagnasjon i muskelvekst og vektnedgang!

Gulerøtter, holidaydipp og ferdigkjøpt tacokrydder kan fort dra seg sammne til mye karber.

Når det gjelder salat:
F.eks et issalathode sammen med en pakke trippelsalat holder til 3-4 dager, minst. På rema blir det omtrent 30-35 kr tilsammen for de. Oppi putter jeg litt løk, et par ringer paprika i skiver, et par kokte egg (ca 2-3kr pr stk) og skinke. Kjøp f.eks fiste price sin kokte skinke, det er 200g i en pakke. Det bør holde til minst 3-4 salater, så lenge man har egg eller noe annet mettende i tillegg.
Andre ting man kan ha i salaten er kyllingkjøttdeig (20-25 kr pr pakke på rema), løvstek (22.50 pr pk a 2), reker i lake, krepsehaler, ost kjøp de store bitene fra f.eks landlord eller coop, de holder lenge).
Ett glass fetaost er kanskje dyrt (30 kr ca ) i innkjøp, men bruker du et helt glass i en salat?

Se etter de billigste variantene av ting, og kjøp i større pakninger. Frys ned om ikke alt brukes.

Til dressing bruker jeg 1-2 ss rømme blnadet med 1/2 til 1 ss ferdigkjøpt dressing. Reduserer karbene, øker fettinnholdet