Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-09, 14:02   #77
Xandra
Medlem

Medlem siden: May 2009
Xandra er på en erverdig vei

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.

Jeg har fortsatt 15 karber som utgangspunkt, fordelt på 3 måltider. Men det hender rett som det er at jeg unner meg 5-6 karber til... jordbær med fløte, is eller mer grønnsaker. Ja... av og til har jeg vel vært oppe i 25, uten at det har gjort noen forskjell.

Jeg synes det har vært deilig å ligge lavt i utgangspunktet... i tilfelle noen dukker opp på kvelden med en kurv jordbær. Ha rom for spontanitet, liksom.

Høres ut som du har funnet en fin rytme. Lurt åha noen ekstra karber å benytte seg av iblandt. Det er egentlig sånn jeg gjør ogaå. Unner meg litt ekstra om kvelden. Synes det er greit å ha det sånn. Noe nøtter, ost og mår, baconships, kakaokrem etc. Som en god kveldsmat liksom Holder meg i ketose jeg og, så jeg synes det er greit å gjøre det sånn.

Resultatet på vekta idag var nok så stillestående. Ventet nesten det,så som jeg begynner og nærme meg målet Men vekta begynner å bety mindre og mindre, because I like hat I see in the mirror! Og så har jeg kommet i et par bukser istr. 38! Gotta love it!!!

Håper dere får gode resultater på vekta idag!

Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 Har gått ned enda 1kg. siden den gang.
Xandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig. Svar med sitat