Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-09, 07:59   #39
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Sitat:

Man Cyan, hvordan går det nå? Fikk du testet Valhall?

Det går bedre. Har ikke testet Valhall enda, men har hatt en del timer hos fysioterapauten min som har gått særdeles grundig til verks. Vi snakker torrturtimer med påfølgende blåmerker og en følelse av å ha brukt timesvis på treningssenteret. Jeg har blitt flinkere til å gjøre øvelsene og har også blitt flinkere til å ta meg noen kvalitetpauser på jobben i stedet for å bare ta en tur til kaffemaskinen. Og til uka skal jeg begynne med styrketrening igjen. Jeg har ikke slått fra meg planene om å oppsøke naprapat eller manuellterapi, for jeg har fremdeles ganske store plager, men det er utrolig hva man lærer å leve med når man går med det over så mange år . Men jeg må bare ta den telefonen og det er tydeligvis ganske vanskelig for meg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat