Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-09, 20:34   #14
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Starry Eyes, her.

Jeg husker at jeg slutte å spise smør på skiva og holde meg unna fett generelt når jeg var rundt 11 år, ettersom jeg hadde blitt så feit (puberteten begynte). Som Veggpryd holdt jeg og på med sultekurer, med bulimiske tendenser etterhvert. Min mor har alltid sverget til havregryn (og kun det!) som slankemetode, for jo verre en hadde det jo bedre virket det. Og så husker jeg en sånn 13 dagers kur hvor man den ene dagen kun skulle spise bananer, og neste kun ananas (?husker ikke hvordan den gikk videre). Så prøvde jeg Nutrilett opptil flere ganger, Noka, Grete Roede, høykarbodiett (!. Jepp. Han jeg var sammen med da gikk ned 15 kg, jeg gikk opp 10!) Alt dette gjorde at jeg i en alder av 24 år veide nesten dobbelt så mye som jeg skulle. Men nå er jeg frelst på lavkarbo - det eneste som har virket! Hurra!

Jøss, the story of my life! Hvis vi føyer til 5 klementiner om dagen-diett, Cambridge-kur og suppekuren
I min familie var det bestemora mi som slanket seg med smake vondt mat, husker hun grein på nesa og spiste cottage cheese Så er hun tynn nå da, for hun ga opp tilsutt og slutta å bry seg. DA raste kiloene!