Tråd: Vann
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-09, 04:00   #9
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: vann

Pussig hvordan folk er forskjellige sånn - jeg har alltid drukket mye, hele dagen (skjønt det har ofte gått i saft og brus, innrømmer jeg, men har for det meste klart å konvertere til rent vann de siste årene), mens min mor for eksempel synes det er omtrent umulig å skulle få i seg to liter eller mer i tillegg til kaffen hver dag.

Jeg vet ikke helt hvordan man 'lærer' seg å drikke mer, det er kanskje et usunt krumspring å starte med noe man i alle fall drikker for smakens skyld for deretter å bytte det ut litt trinnvis med kaldt og friskt vann? (Selv har jeg en 2liters-kanne vann med ingefær og en sitronskive i kjøleskapet for avveksling, mm!)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat